Wednesday 6 February 2013

Siapa ada masalah SEMBELIT?

Assalamualaikum...

Wah! selepas keluarnya artikel terbaru semalam, banyak yang bertanya pasal Premium Beautiful ni. Maklumlah I use my own testimonial. Bukan artis or orang lain. Alhamdulillah. Kali ni I nak share something yang superb and relevant dengan Premium Beautiful ni. As you know, PB ni pengganti bengkung tradisional yang leceh tu untuk ibu- ibu selepas bersalin. Untuk wanita selepas bersalin ni, salah satu bende yang sedikit menakutkan adalah nak membuang air besar atau pun sukar nak membuang a.k.a sembelit.

Sekarang anda tak perlu risau dan takut lagi. Penyelamat anda ialah "lactolite". Saya pasti yang dah merasai dan melalui perasaan sukar nak buang tu sedikit trauma. Serius! produk ni bukan marketing gimmick. Memang berkesan. You must try it! And bukan untuk orang yang selepas beranak jer. Kalau sesiapa yang dah makan kenyang- kenyang tu yang tak hengat dunia dan sakit perut, amek la produk ni. Guarantee anda akan membuang dengan mudahnya.

Nak menyediakannya sangat mudah. Lactolite ni di'pack' kan dalam satu peket yang kecik. Boleh dibawa di mana- mana jer. Campur kan dengan air. Shake dan minum! Honestly rasa dia kureng sikit.  Sebab lactolite ni adalah minuman campuran yogurt kultur hidup dan inulin. Tapi anda boleh campurkan dengan jus instead of guna air masak. As long as jangan guna air sejuk ok dear? 



Sedikit info tentang Lactolite

Apakah itu Nurich Lacto-Lite?
Lacto-Lite menggabungkan serbuk yogurt dan dengan kultur hidup, insulin dan ramuan-ramuan lain. Inulin adalah prebiotik. Ia membantu menambahkan bifidobakteria dalam usus dan membantu memastikan keadaan usus yang baik.



Ramuan Lacto-Lite
Inulin, serbuk yogurt dengan kultur hidup, serbuk konjak, oligo-fruktosa, maltodekstrin, serbuk vanila dan silikon dioksida dan kondisionaer makanan (agen antipengerakan) yang dibenarkan.



Apakah itu PROBIOTIK dan PREBIOTIK ?
Probiotik: Bakteria baik dalam usus kita dan ia penting bagi menjamin kesihatan usus.
Prebiotik: makanan atau nutrisi yang diperlukan probiotik untuk berkembang dan berfungsi dengan baik.

Probiotik dan Prebiotik boleh diperolehi dengan mudah dari Nurich Lanto-Lite !

Keunikan Lacto-Lite :
tahan terhadap asid perut dan garam hempedu
keupayaan hidup dan mengekalkan aktiviti walaupun ketika disimpan
kebolehan melekat pada sel usus dengan baik
diiktiraf oleh FDA sebagai GRAS ("Generally Recognized as Safe")

Bagaimana hendak minum Lacto-Lite?
Campur 1 bungkus Lactolite ke dalam 200ml air, kacau and minum terus. Elakkan penggunaan air panas. Jangan lupa minum 800ml air untuk lihat kesan lebih ketara. Penggunaan Lacto-Lite nie untuk proses detoxification, so, it's really important for us to drink lots and lots of plain water...:)

Boleh ke Lacto-Lite membantu mengurangkan berat badan?
CONFIRM BOLEH!!! Minum dengan konsisten ..

Macam mana Lacto-lite dapat membantu mengurangkan berat badan?
Lacto-lite membantu menyahkan najis2 terlonggok yang menghalang penyerapan nutrien. So, dengan pengambilan Lacto-lite ni kan, akan membantu membersihkan usus kita dan bakteria baik akan bertambah

Ade kesan sampingan tak kalau ambil Lacto-lite?
Good news untuk para isteri yg tgh planning for baby atau pada yg ade masalah hormon. Jangan risau coz Lacto-lite TIDAK MENGANGGU HORMON KITA!!!

Halal ker tak?
YES, produk ni memang HALAL. So, uols jangan risau yer...:)

Lacto-Lite nie sesuai untuk siapa?
Sesuai untuk semua lapisan. Seriously. Especially, yang ada masalah susah sangat nak buang air besar. Maksudnya kalau dapat membuang pun, macam tak lawas, tak puas. Tak best. Lacto-Lite nie memang sangat sesuai untuk breastfeeding mothers, sebab ramuan nyer takkan sesekali mengurangkan susu badan. 

Bagaimana Lacto-Lite dapat membantu anda?
  • Menyingkirkan toksin badan
  • Menggalakkan metabolism
  • Mengurangkan beban badan
  • Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
  • Membantu dalam penghadaman
  • Membantu melegakan sembelit
  • Membantu sintesis vitamin
Jangan takut untuk minum Lacto-Lite nie yer sebab, Lacto-Lite langsung tak mengandungi herba atau kimia yg bersifat Laksatif (julap). So, takkan buat kita sakit perut atau cirit birit.

CDM Kak Ana berjaya mengurangkan berat badan from 98kg hingga 55kg dengan minum Lacto-Lite dan pemakaianPremium Beautiful secara consisten. Tak percaya? 


Harga market RM158. Tetapi dengan saya, saya boleh bagi discount RM140. No worry =) 

Saya dah cuba minuman ni. Suami pun dah cuba. Bila dah berkesan baru berani share ngan orang lain. Jika berminat, hubungi saya. Free transportation cost (",)

Call me : 019-8892200/ 019-8262200

email: myzaarmand@gmail.com

Facebook: Myzarafini Armand Hadeef


Regards, Myzarafini Abdullah H/p: 019-8892200

No comments:

Post a Comment