Monday 30 January 2012

Penggunaan Premium Beautiful untuk ibu yang melahirkan anak secara 'ceasarian'

Sumber ini saya perolehi daripada website utama Premium Beautiful



How to ensure your body mends quickly and completely after a C-section..
Just wear Premium Beautiful.. You will amaze...!


__________________________
Q-
Saya br hbs berpantang,hr ni 14hari sy bersalin operate. boleh kah saya memakai korset premium beautiful tu. Boleh baik cepat kah luka kesan pembedahan? - Puan Rahimah
A-
  • Anda perlulah mendapatkan nasihat doktor anda sebelum memakai sebarang bengkung.
  • Akan tetapi, Premium Beautiful mempunyai ciri-ciri tertentu- sistem cangkuk yang kemas yang memang boleh dipakai selepas pembedahan. Pastikan ciri-ciri ini adalah sesuai untuk anda.
  • Hakikatnya, Premium Beautiful mempunyai ciri-ciri khas boleh dipakai walaupun sebelum luka sembuh atau atas nasihat doktor anda = (selepas 2 minggu atau lebih).
  • Buat ujian ringkas dahulu dengan selimutkan Bengkung PB ini diatas perut anda dahulu, perlahan-lahan kancingkan satu persatu perlahan-lahan. Rasakan dulu keselesaannya. 'Be alert' juga pada apa-apa kengiluan berlaku. Jika tahan sakit pakai, jika tidak tahan sebarang kesakitan sila tanggal, tunggu sakit hilang- pakai semula berulang kali sehingga anda selesa sepenuhnya.
  • Terbukti, FIR didalam Premium Beautiful membantu mempercepatkan penyembuhkan sebarang luka pembedahan.
  • Mengikut testimoni pengguna kami, ada yang telah memakai seawal 2 minggu. Terbukti perut selesa, hilang rasa takut. Rahim cepat susut, Strecth mark ketara bezanya, yang paling best luka mereka lagi cepat sembuh dan kering. Ada juga menyuarakan berita gembira ngilu-ngilu didalam rahim hilang! hanya selepas mengamalkan selepas beberapa hari sahaja pakai.
Keputusan ditangan anda. 


Regards, Myzarafini Abdullah H/p: 019-8892200

No comments:

Post a Comment