Friday 15 June 2012

Kenapa saya membeli dan menggunakan set premium Beautiful

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum semua...
Apa khabar? Pejam celik- pejam celik, dah nak masuk 4 bulan saya menjadi pengguna set Premium Beautiful ni..Perubahan?? Banyak yang telah saya peroleh dan sebab itulah, saya mengesyorkan kepada anda di luar sana MENCUBA produk ini. Ya! saya tahu sesetengah anda mungkin berkata " Ala, nak promote, mesti cakap baik- baik"...or mungkin akan cakap "Tak berkesan...tipu.."

Saya tak menafikan itulah pendapat peribadi saya sebelum menggunakan produk ini. Mungkin kita dah terbiasa dengan situasi ditipu dan menyebabkan kita bersikap begini. Takpe, nanti saya terangkan kan kenapa anda harus bertukar fikiran dan menerima produk ini.

Sejarah saya ingin menggunakan produk ini adalah 2 tujuan sahaja..
  • Ingin menghasilkan susu badan yang banyak- Saya mahu menyusukan anak saya sekurang- kurangnya 6 bulan secara ekslusif
  • Menjaga tubuh badan - Saya kurang yakin dengan perubahan bentuk badan selepas beranak. Bukan nak kurus macam sebelum beranak. Tapi cukuplah sekadar sedap mata memandang untuk suami. Suami saya jenis yang tak kisah tetapi tipula sebagai perempuan tak nak nampak cantik untuk suami. Right? But i don't yang chemical or ubat- ubatan yang saya tak yakin..
Ya..itu sahaja tujuan saya. Maka, sebelum saya mencuba produk ini (sesungguhnya saya bukanla yang cepat terpengaruh dengan sebarang produk)..saya study dulu pasal produk ini..

Meh saya ceciter sikit pasal Premium Beautiful ni:

1) Apa itu Premium Beautiful (PB)???

PB adalah pakaian dalam pembentukan kontur badan berteknologi Far Infrared Rays (FIR). Full set PB terdiri daripada 3 pieces spt berikut :
  • Long Bra (membentuk kontur badan bahagian payudara yang mempesona & menarik).
  • Waist Nipper (membentuk kontur badan bahagian pinggang agar lebih ramping & terbentuk).
  • Long Girdle (membentuk kontur badan bahagian pinggul agar lebih menarik & membantu mengempiskan perut)

    Berteknologi dari Jepun, US, Jerman & Taiwan

    SUPERBRANDS

    LIFETIME WARRANTY

    Pengiktirafan dari Persatuan pakar Chiropractor America, Canada & Quebec

    Fabrik Akwatek & Akwadyne

    Kuasa Regangan 360 darjah.

    Dan direkabentuk untuk 70% Kesihatan dan 30% Kecantikan

2) Keistimewaan PB (generally)
  • Pembentukan kontur badan yg selesa, tanpa pembedahan & tidak sakit.
  • Breatheable material (aquatek & aquadyne).
  • Membentuk daya ketahanan, memulih & merawat kesihatan dalam bentuk rawatan alternatif (terapi FIR).
  • Memulih & meningkatkan keberkesanan & keharmonian hubungan suami isteri.
  • Lifetime warranty jadi TAK RUGI MELABUR sekali seumur hidup!!!
 3)  Keistimewaan PB dgn rawatan FIR (bahagian dada/payudara)
  • Memejalkan payudara. Most people naik satu cup size lepas pakai PB. Breast lebih 'full & anjal'.
  • Untuk yang menyusukan anak, InsyaAllah penghasilan susu lebih banyak.
  • Bra berbentuk piramid, tidak seperti bra biasa yg berbentuk bulat (menyebabkan puting kita terpenyet).
  • Mencerahkan puting payudara. Ada org kata 'jadi pink mcm anak dara balik'.
  • Memperbetulkan & memulihkan sistem pernafasan. Pesakit asma, bronkitis dll. WAJIB ADA PB!!! 
  4) Keistimewaan PB dgn rawatan FIR (bahagian pinggang)
  • Membantu kurangkan sakit belakang, slip disc etc.
  • Premium Beautiful is certified by AMERICAN, CANADIAN and QUEBEC chiropractic Association. Premium Beautiful consist of 7 memory wires that helps to support your back bone.
   5) Keistimewaan PB dgn rawatan FIR (bahagian perut & rahim)
  • Mengempiskan perut & bantu mangawal daripada makan berlebihan. Kita akan cenderung makan dlm kuantiti yg sikit. Jadi mudah nak lose weight.
  • Meningkatkan kadar metabolisma.
  • Tetulang bengkung disuntik dengan CHITOSAN (dari kuku & kaki ketam) dapat mempercepatkan pembakaran lemak.
  • Mencerah & menghilangkan kesan regangan (stretch mark). Untuk ibu2 yg lepas bersalin tu mesti tau betapa horror nya stretch mark kita kan?
  • Tiada lagi masalah gastric.
  • Bantu regulate period & tiada masalah senggugut.
  • Bantu kecutkan rahim untuk ibu selepas bersalin.
  • Bantu sesiapa yg ada masalah cyst & fibroid.
   6) Keistimewaan PB dgn rawatan FIR (bahagian vagina & punggung)
  • Mengelakkan pertumbuhan bakteria & merawat masalahkeputihan. Material PB adalah anti fungus & anti kulat.
  • Menaikkan & membentuk punggung. Kasi 'up' sikit!
  • Kerap buang air kecil & besar.
  • Kerap buang angin.
  • Girdle tidak bergulung spt yg terdapat di pasaran.
7) Keistimewaan Far Infrared Rays (FIR)

  • Membetulkan aliran darah dalam tubuh.
  • Membetulkan sistem urat saraf dalam badan.
  • Mengurangkan kandungan asid dalam darah.
  • Mengeluarkan peluh asid.
  • Menggalakkan tumbesaran lebih teratur.
  • Mengekalkan kesegaran badan.
  • Tidur lebih selesa & nyenyak.
  • Menghilangkan kesakitan & lenguh badan.
  • Menghilangkan bau badan.
  • Mengawal kepanasan suhu badan.
  • Menghalang pembiakan sel kanser dalam badan.
So, hopefully anda berpuas hati dengan penerangan di atas. PB ni bukan semata-mata untuk wanita yg dah berkahwin je. Anak dara yg mementingkan KESIHATAN & KECANTIKAN pun WAJIB ada SATU SET!!! PB ni 70% kesihatan 30% kecantikan.

Untuk kebanyakan orang, Tuhan anugerahkan kita cukup anggota, sihat walafiat waktu lahir. Tapi kenapa kita GAGAL untuk jaga kesihatan & kecantikan kita? Kita kadang2 sesuka hati je makan makanan yg tak sihat, x berkualiti (penuh perasa & pewarna etc.) & lepas tu bila sakit baru nak tercari-cari ubat. 

Mencegah kan lebih baik dari mengubati? So kita dituntut untuk berusaha jaga kesihatan. Bila kita dah berusaha macam-macam cara untuk jaga kesihatan tapi kita sakit juga, kita dah boleh terima dgn REDHA je sebab at least kita tau kita dah BERUSAHA. Selebihnya, sebagai umat Islam kita serahkan kepada Allah. Adalah hikmah disebaliknya tu (",)


Call me : 019-8892200
email: myzaarmand@gmail.com
Facebook: Myzarafini Armand Hadeef


Regards, Myzarafini Abdullah H/p: 019-8892200

No comments:

Post a Comment