Thursday 28 June 2012

Tak nak beli 1 set..Boleh?


Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum..Apa khabar? Semoga anda semakin hari semakin sihat dan semakin cantik dan bergaya =)

Ok. sejak akhir- akhir ini banyak potential customer yang bertanya kepada saya, boleh tak beli long girdle jer or long bra jer or waist nipper.. Jawapan saya...Boleh

Tetapi..

Ada tetapinya..Meh saya explain

Kalau Pakai Long Girdle sahaja..

Lemak mudah terbentuk di bahagian bawah punggung serta bahagian dalam dan luar paha. So, sekiranya kita mengabaikan bahagian- bahagaian ini, lama - kelamaan lemak akan terbentuk. 




Jika kita hanya menggunakan Long Girlde untuk jangka masa panjang, lemak mudah terbentuk di bahagian perut dan paha luar. Maka kontur badan akan menjadi tidak menarik. Nampak macam pelik sebab kaki kita kecik tapi badan besar..Macam Spongebob jer hehe




Kenapa harus pakai Long Bra bersama Long Girdle dan Waist Nipper?

Long Bra dan Long Girdle Premium Beautiful merupakan pakaian dalam pembentukan badan yang berfungsi untuk menyelaraskan kontur- kontur di bahagian dada, pinggang, perut, pinggul, paha dan keseluruhan badan. 

Bagi Waist Nipper pula, ia dapat menyelaraskan kontur dada dan perut, meningkatkan kedudukan dada dan menjadikan lebih berisi serta memperbaiki postur badan seseorang. Semasa anda memakai pakaian yang ketat, waist nipper diperlukan untuk memenuhi ruang antara long bra dan long girdle untuk membentuk pinggang yang ramping dan seterusnya memperbetulkan postur badan.

Maka mereka yang memakai long bra, waist nipper dan long girdle pada masa yang sama, dapat membentuk kontur badan yang menarik.




Mungkin segelintir yang bertanya disebabkan masalah kewangan yang agak ketat. Jangan risau, anda boleh membuat bayaran secara installment tanpa dikenakan kadar faedah. 
Kalau nak dapat dengan harga yang lagi murah, boleh tambah RM50 untuk menjadi ahli.



Jika anda membeli 10 set (share kawan- kawan, adik beradik, saudara- mara), ataupun anda ingin menjadi salah seorang wakil jualan, anda akan mendapat rebat RM4500. Best tak? Ayuh, hubungi saya!

Call me : 019-8892200
email: myzaarmand@gmail.com
Facebook: Myzarafini Armand Hadeef



Regards, Myzarafini Abdullah H/p: 019-8892200

No comments:

Post a Comment