Thursday 22 March 2012

Berbengkung dengan Premium Beautiful

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum semua..
Apa kabar? Saya harap pembaca blog ni semakin sihat dan semakin kaya dengan kerja hakiki masing- masing dan biznes yang dilakukan. Yelah, kalau kita berbiznes ni, semakin hari semakin banyak kita akan kenal orang dan semakin banyak kawan. Daripada berkawan tu akan berkembanglah biznes tu. Contohnya asal usul saya ni pengedar emas Public Gold. Pelanggan saya pengedar Premium Beautiful. Bila dah bertukar cerita tentang biznes masing- masing, saya pun menceburkan diri dalam biznes ini dan rakan saya pula turut terlibat dalam biznes Public Gold. Macam tertukar pulak =)

Sebab itulah Rasulullah bersabda, 9/10 rezeki tu datangnya dari perniagaan. Kerana, dari 1 biznes kita akan sebarkan kepada rakan yang lain, dan rakan pulak sebarkan biznes tu. Akhirnya semakin berkembanglah biznes- biznes ni. Alhamdulillah Syukur. Berjaya atau Gagal biznes adalah berpunca daripada kita sendiri. Kalau kita rajin berusaha, bertanya, berkongsi kita akan Berjaya. Sukar? Bagi saya tidak. Kemudahan teknologi sekarang sangat- sangat mebantu dalam biznes. Modal? Tiada masalah. Banyak alternative yang kita boleh cari dan kaji (kalau nak jadi agent saya boleh bantu anda)..Sekarang Cuma yang tinggal KEMAHUAN anda jer. Dimana ada Kemahuan di situ ada JALAN..=)

Okey, memandangkan produk Premium Beautiful ni lebih popular dikalangan wanita yang selepas mengandung (yang tak mengandung lagi pun boleh…but kali ni kita focus 1 topik dulu k?)..saya nak bagi comparison KENAPA kita PERLU BERPANTANG dengan PREMIUM BEAUTIFUL.i 




Bengkung adalah benda yang WAJIB kita pakai selepas mengandung. Mustahil kita nak perut kita memboyotkan? So bermacam- macam bengkung yang ada dijual di pasaran yang BERBELIT- BELIT dan kena minta pertolongan orang lain untuk pakaikan. Dengan kata lain, bengkung tradisionhal AGAK MENYUSAHKAN. Betul tak?



PREMIUM BEAUTIFUL adalah langkah penyelesaian anda!

Anda boleh memakai Premium Beautiful dengan sendiri tanpa bantuan daripada orang lain, menjimat masa, selesa & CONFIRM u will get ur normal SHAPE!




PREMIUM BEAUTIFUL boleh membantu  proses pengecutan rahim dan mengempiskan kembali perut yang besar ketika mengandung samada u all lahirkan secara normal atau caesar.


Bagi yang bersalin normal
 Boleh pakai korset Premium Beautiful selepas 3 hari bersalin (bergantung kepada luka). boleh dimulakan dengan waist nipper dahulu sebelum u all boleh pakai 1 SET

Bagi yang bersalin caesar
 Boleh pakai korset Premium selepas 3 minggu ke sebulan selepas bersalin.
Normally after 3 WEEKS memang boleh pakai dah!


Sangat MUDAH dan BERKESAN!





Call me : 019-8892200
email: myzaarmand@gmail.com
Facebook: Myzarafini Armand Hadeef



Regards, Myzarafini Abdullah H/p: 019-8892200

No comments:

Post a Comment