Wednesday 7 March 2012

LACTOLITE (Penghadaman Baik, Badan Sihat)


                                                                                                                Penghadaman Baik . Badan Sihat
Langkah Pencegahan untuk Menjamin Kesihatan Badan

Nurich Lacto-Lite Minuman Serbuk Yogurt Kultur Hidup & Inulin menggabungkan kebaikan kultur hidup dan inulin untuk menjamin kesihatan sistem penghadaman dan badan anda.
Kultur hidup terdiri daripada bakteria baik (¡°friendly bacteria¡±) yang berfungsi untuk membantu pencernaan, meningkatkan pergerakan usus dan kesihatan sistem penghadaman dan menggalakkan pertumbuhan Bifidobacteria. Inulin (sejenis fiber) pula membantu pertumbuhan bakteria baik dalam sistem penghadaman.
Kedua-dua kultur hidup dan inulin digunakan bersama untuk menyeimbangkan flora usus dan menggalakkan kesihatan sistem 

Ramuan Lacto-Lite

Inulin, serbuk yogurt dengan kultur hidup, serbuk konjak, oligo-fruktosa, maltodekstrin, serbuk vanila dan silikon dioksida dan kondisionaer makanan (agen antipengerakan) yang dibenarkan.

Bagaimana hendak minum Lacto-Lite?

Campur 1 bungkus Lactolite ke dalam 200ml air, kacau and minum terus ATAU nak lagi SEDAP, boleh campurkan dengan BLIZZ. Elakkan penggunaan air panas. Jangan lupa minum 800ml air untuk lihat kesan lebih ketara. Penggunaan Lacto-Lite ni untuk proses detoxification, jadi ia sangat-sangat penting bagi kita untuk minum banyak air kosong.

Harga Lacto-Lite

Ada 25 sachets dalam satu kotak. Satu kotak hanya RM158.00. 

Halal tak?

Mestilah halal. Memang dah terang produk ni HALAL. So, jangan risau ya..

Lacto-Lite ni sesuai untuk siapa?

Sesuai untuk semua jantina dan kaum di muka bumi ni. Especially, yang ada masalah susah sangat nak buang air besar. Maknanya kalau dapat membuang pun macam tak lawas dan tak puas. Erti kata lain, sembelit. Lacto-Lite ni memang sangat sesuai untuk breastfeeding mothers, sebab ramuannya takkan sesekali mengurangkan susu badan. Menarik tak? =)

Lacto-Lite ni akan membersihkan usus kita, jadi selepas minum ni akan kerap buang air besar. Tapi, tak adalah sampai sakit perut memulas-mulas macam cerit birit tu. Lepas tu badan kita akan terasa lebih ringan...=) Kalau pengambilan Lacto-Lite secara consistent, lama-lama bukan sahaja usus kita saja bersih,  malah juga kulit muka pun jadi gebu dan mulus, sebab toksin dah tak ada dalam badan kita.

Bagaimana Lacto-Lite dapat membantu anda?

* Menyingkirkan toksin badan
* Menggalakkan metabolism
* Mengurangkan beban badan
* Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
* Membantu dalam penghadaman
* Membantu melegakan sembelit
* Membantu sintesis vitamin

Percaya atau tidak, leader kami CDM Siti Rohana Yusof berjaya mengurangkan berat badan dari 98kg hingga 55kg dengan minum Lacto-Lite, garam buluh dan pemakaian Premium Beautiful secara consistent. Jadi, Lacto-Lite memang sangat sesuai pada mereka yang ada masalah berat badan.


Ni gambar Kak Ana sebelum pakai Premium Beautiful + minum Lactolite ni...

APA PERUBAHAN YANG BELIAU ALAMI?


NAK TENGOK TAK?


JANGAN JEALOUS TAW!!

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


TADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

KELAS !!!





kak ana amalkan lactolite setiap hari + of coz la pakai Premium Beautiful...& hasilnya....MANTAP!

Jangan takut untuk minum Lacto-Lite ni ya sebab, Lacto-Lite langsung tak mengandungi herba atau kimia yg bersifat Laksatif (julap). So, takkan buat kiter sakit perut atau cirit birit...=)

So, apa anda tunggu lagi? Sesiapa yang berbadan besar, gempal, ada masalah berat badan, ini bukan satu masalah lagi. Ini adalah peluang anda untuk tampil lebih cantik dan sihat dengan lebih berkeyakinan. Hubungi saya segere =)



Regards, Myzarafini Abdullah H/p: 019-8892200

No comments:

Post a Comment