Wednesday 14 March 2012

Harga set Premium Beautiful

Bismillahirrahmanirrahim..

Selamat pagi..Sejak 2-3 hari ni bumi Kuching memang heavy rain. Macam best jer kalau nak tidur balik. Tetapi selepas waktu subuh la paling afdal untuk mencari rezeki. Memang pintu rezeki tu terbuka dengan luasnya. Hehe..

Ok kali ni saya ingin kongsikan harga set Premium Beautiful ni. Kalau diikutkan harga ni bukanlah harga yang tepat sebab kalau nak beli set ni, paling penting adalah ukuran badan. Mungkin ada sesetengah orang mempunyai badan yang kecil tetapi peha yang besar (drumstick gitu!)...Jadi harga akan berlainan sebab upper guna size M. Tetapi lower pula pakai size L or XL.. Sebab itu saya sukar nak tetapkan harga pada awalnya selagi saya tak mendapat ukuran badan customer.

Tetapi tak mengapa, sekadar berkongsi average harga set Premium Beautiful ni kepada anda =)


PREMIUM BEAUTIFUL SET

HARGA SET KECIL (SMALL)

HARGA SET BESAR (LARGE)

Long Bra +
Waist Nipper +
 Long Girdle
RM2,399 (Normal price)
*belum termasuk diskaun +gift
RM2,599 (Normal price)
*belum termasuk diskaun dan gift



Bagi setiap pembelian 1 set (bra- waist nipper + long girdle), saya akan beri :



PB Wash 
           

+


5 packet lactolite 

+

NO TRANSPORTATION COST untuk Product Public Gold 



+

special discount $$$$


Wah! Banyak kan free gift ni? Anda boleh hubungi saya untuk free trial . Pasal bayaran, jangan risau, anda oleh bayar melalui kaedah CASH, CREDIT CARD, INSTALLMENT ataupun EMAS. 


Call me : 019-8892200
email: myzaarmand@gmail.com
Facebook: Myzarafini Armand Hadeef



Regards, Myzarafini Abdullah H/p: 019-8892200

No comments:

Post a Comment