Wednesday 29 February 2012

Another feedback from my customer

Salam semua..
Maaf sebab dah lama tak update blog kerana kekangan kerja semakin hari semakin bertambah. Projek juga semakin bertambah dan menyebabkan saya semakin sibuk. Dalam kesibukan ini, biz Premium Beautiful tetap berjalan lancar dan semakin hebat.

Hari ini ketika sibuk bermesyuarat, saya menerima 1 sms daripada customer saya dan saya ingin kongsikan kepada anda semua (mostly customer saya di kalangan ibu- ibu yang baru melahirkan anak)..*siapa tak sayang anak kan? Dan siapa yang ingin nampak kurang menarik di hadapan suami kan? =)*

Okey..ni sms original daripada customer saya dan saya akan tolong translate untuk anda (",)


"Myza, sesungguhnya saya kebiasaanya sukar nak mendapat 3oz untuk sekali session (pump). Kalau pagi pump dapat 3oz, tengahari until malam pasti dapat 2-2.5 oz jer untuk session seterunya. Kadang- kadang dapat 1.5oz jer. Sekarang every session dapat 3-4oz walaupun baby baru klepas menyusu. Seronoknya, walaupun macam sedikit jer peningkatan 3-4 oz tu, tapi saya bersyukur sebab susu semakin banyak dan konsisten every session"

Menarikkan PB ni? Kepada ibu- ibu atau bakal ibu- ibu diluar sana, sekarang dah takde masalah kalau nak memberi susu badan sepenuhnya atau campuran susu formula kepada anak anda. Tak perlu pil- pil tambahan. Menggunakan PB ni dah cukup baik untuk anda.

Sekarang baby Armand masih lagi menyusu secara ekslusif. Semakin chubby dan semakin sihat. Alhamdulillah tak pernah lagi sakit selepas suntikan setiap bulan..Target sekarang ni, ingin menyusukan Armand secara ekslusif sehingga usia 6 bulan =) InsyaAllah. 



Hubungi saya untuk dapatkan set PB anda. Bukan sahaja untuk menambahkan susu badan tetapi juga untuk menguruskan badan anda =)


Regards, Myzarafini Abdullah H/p: 019-8892200

No comments:

Post a Comment