Wednesday 15 February 2012

Stretch mark..? PB boleh menghilangkannya!

Salam Rabu!

Kepada peminat bola sepak Malaysia, semalam ada tengok siaran langsung Astro Arena tak? Perlawanan di antara Sarawak vs Johor? Walaupun terpaksa bekorban menonton drama Vanilla Coklat (HH dah reserve tengok channel bola...geram!), happy sangat sebab Sarawak menang 2-1 dengan Johor atas jaringan Guy Bwele dan Azizan Baba =)

Ok..kepada wanita yang selepas bersalin, pasti anda mempunyai stretch mark di bahagian perut ataupun kaki + peha kan? Ada tak yang mempunyai stretch mark seperti ini? 

sm


atau ini...


sm1


atau mcm ini?


sm2

Waa!!! gelinya...dan pasti terasa rendah diri sebab perut dah tak lawa. Jangan pula ada yang give up and tak nak preggy lagi ( i love pregnant!). For me, luckily my perut maintain comel (hehe..) just stretch mark d bahagian peha + blkg lutut.

Mula- mula risau juga sebab ada parut dipeha..Tetapi, walaupun stretch mark ada di peha, percaya tak dalam masa 1 week using PB, stretch mark tu hilang..gone! totally gone! Nak post gambar my peha dalam blog mcm tak best pulak. Tak seswaiii..aurat =)

Macam mana boleh hilang?

Sebab I wear Long girdle. Teknologi F.I.R pada kain PB ini mampu menghilangkan stretch mark dan mengembalikan badan kita kepada bentuk yang asal (lemak - lemak akan diagihkan ke tempat yang bersesuaian).


Sebab tu lah there’s no other word that i can describe Premium Beautiful other than 
” MAGIC “!!!..

And this will happen to you too!!!!

Tak percaye???

Try it first..then you know how magic it is (",). Call me now!



Regards, Myzarafini Abdullah H/p: 019-8892200

No comments:

Post a Comment