Wednesday 1 February 2012

Tips Pemakaian Premium Beautiful Corset

Salam Februari semua. Tak sangka pejam celik 1/12 daripada tahun 2012 telah kita lalui. Apa yang menarik di bulan Januari anda? Bagi Mommy Armand, last month saya involve dalam perniagaan Premium Beautiful ini.

Hari ini saya ingin kongsikan tips pemakaian PB ni kepada anda semua. Antaranya:


No Bra & Panty 
Tidak perlu pakai bra atau panty semasa memakai PREMIUM BEAUTIFUL corset. Long Bra & Long Girdle ni dah cukup, sama dengan bra & panties yg kita pakai seharian, inilah baju dalam kita. Kenapa? Sbb untuk pembentukan semula breast & pinggul secara direct (untuk mendapat lebih kebaikan FIR - direct contact of FIR fabric dalam PREMIUM BEAUTIFUL dengan kulit), kalau pakai bra & panties kurang & lambat la effect nye. Tetapi kalau time period, kenalah pakai seluar dalam kan… itu tak mengapa . 

**Tips: letak panty liner pada PREMIUM BEAUTIFUL utk lebih selesa…. 

Minimum 8 Jam/ Hari 
Pakai PREMIUM BEAUTIFUL minimum 8 jam sehari. Lebih dari 8 jam pun tak jadi masalah & sangat digalakkan. Kalau nak cepatkan proses pengecilan/penurunan saiz badan, boleh pakai hingga 20 jam. Tidak ada kesan buruk kalau pakai lebih 8 jam. Kenalah berdisplin sikit. Nak pakai bawak tidur pun boleh.... ikut pada keselesaan sendiri. I lebih suka pakai Long Girdle masa tidur, selesa sgt2... Sesiape yang nak pakai Waist Nipper time tidur pun ok... cepat la nak dpt perut yg cantik... Has I said " ikut keselesaan sendiri". 

Minum Air 8 Gelas/ Hari FIR dalam PREMIUM BEAUTIFUL memerlukan air yang cukup dalam badan kita untuk bertindak. Jadi perlulah minum air sekurang-kurang 8 gelas sehari. If rasa pening-pening time first time guna PREMIUM BEAUTIFULcepat-cepat minum air. 






Healing Crisis 
Mula-mula pakai PREMIUM BEAUTIFUL akan adanya healing crisis symptoms seperti sakit kepala, pening, gatal dan sakit belakang. Ini menandakan badan sedang mengeluarkan toksid. Proses ini adalah normal dan sementara. Jadi jgn lah cepat putus asa untuk pakai PREMIUM BEAUTIFUL. 

Time Ke Tandas 
Ramai jugak yang complain time nak ke tandas menjadi masalah ketika pakai PREMIUM BEAUTIFUL. Ada orang yang buka Waist Nipper sepenuhnya untuk memudahkan ketika melaksanakan tugas di tandas. Then buka Long Girdle, mcm buka panty n selesaikan tugas... For me, I just tarik Waist Nipper ke atsa and buka your Long Girdle dan selesaikan tugas... Cara ni lebih mudah. 

Time Basuh 
Nak basuh PREMIUM BEAUTIFUL ini terpulang pada tahap kebersihan anda ye... Bagi I, Long Girdle I basuh setiap hari dgn sabun Natural Wash - Jangan guna sabun cuci biasa ye. For Long Bra I cuci 2-3 hari sekali dan Waist Nipper seminggu sekali sebab Waist Nipper tak kena kulit badan kita. 

Koyak or Rosak 
Jika PREMIUM BEAUTIFUL koyak atau tulang pada PREMIUM BEAUTIFUL patah, anda boleh hantar servis dgn PERCUMA , syaratnya cuma masih ada TAG PREMIUM BEAUTIFUL yg original pada corset… guarantee seumur hidup, so kalau dah pakai 3, 4, 5 tahun pun takde masalah nak repair. 


Jadi apa tunggu lagi? Hubungi saya dengan segara untuk dapatkan set Premium Beautiful anda =)

Regards, Myzarafini Abdullah H/p: 019-8892200

No comments:

Post a Comment